Sunday 7 December 2008

X-mas affairs!


Ondanks alle drukte rondom de voorbereidingen voor ons “Kersthuis” a.s. zaterdag, heb ik toch nog wat tijd gevonden om alvast een beetje kerstsfeer in huis te brengen…

Despite of all my busy affairs for the “Christmas house” next Saturday, I found some time to bring a little bit of Christmas in our house…







Verder heb ik nog de tijd genomen om vanmiddag samen met Erna naar Marum af te reizen voor een bezoekje aan het Open Huis van Just Jeanette. Zo grappig (en spannend) om iemand te ontmoeten die je alleen kent via haar weblog en een artikel in de "Ariadne at Home". We mochten het huis van boven tot onderen bewonderen! Het was echt een plaatje, alles is met zoveel zorg tot in de kleinste details gestyled en de kleuren harmoniëren allemaal zo goed met elkaar. Verder was de ontvangst zeer hartelijk en warm .….vooral de koffie met marshmallows…. Jeanette leuk om eens kennis met je gemaakt te hebben en bedankt voor het kijkje in jullie huis!

Ik ben erg blij met de bijzondere, door haar zelf gemaakte, “Just Jeanette” kaarten

I also found some time to go to the Open House of
Just Jeanette with my girl friend Erna. So funny to meet someone you only know of her weblog and an article in the Ariadne at Home. We could see her complete house, so nice, everything was styled so beautiful and the colours matched so well. The treat was so cordial and warm….especially the coffee with marshmallows….Jeanette it was nice to meet you and thanks for the look in your house!

I am pleased with the beautiful “Just Jeanette” cards made by herself.



En tenslotte gun ik jullie nog een kleine blik in ons kersthuis waar alle spulletjes voorlopig een plaatsje hebben gekregen. Deze week nog alles prijzen, kerstbomen halen, de laatste groendecoraties maken en tenslotte alles mooi “afstylen”. Nog even een drukke week voor de boeg maar het aftellen is begonnen!

And at last I give you a sneak preview of our Christmas house where all the products have found a place. This week we have to price all products, fetch some Christmas trees, make the last green-decorations and at last the final styling. A busy week to come but the countdown has started!


Have a nice week!

22 comments:

Nadine von herz-allerliebst.de said...

Die Fotos sind wundervoll. Du zeigst tolle Deko-Ideen, die ich am liebsten gleich nachmachen möchte. Naja, aber vielleicht doch erst morgen ;-).

Liebe Grüße und einen schönen Abend, Nadine
herz-allerliebst.de

Jeanette said...

waar haal je toch de energie vandaan na zo`n dag ook nog nieuwe post te plaatsen wat een heerlijke foto`s weer zeg! ik kom zaterdag denk ik langs met m`n moeder maar omdat ik werken moet zijn wij s`avond niet zo heel vroeg, hoe lang is het rijden?

wat fijn om je reactie te lezen over vandaag. en dat je het zo bijzonder vond. heel leuk om jullie te ontmoeten en ik moet zorgen dat m`n kaarten op m`n blog komen zie ik wel, `k heb geen puff meer....

Sunday Roses said...

...da wäre ich gerne mit dabei gewesen...es ist bestimmt lustig, die Gesichter hinter dem Blog kennen zu lernen...
Deine Deko sieht ganz wunderbar aus. sooo zart...
LG
Beate

Ele said...

Liebe Bertina,

deine Bilder sind wieder so zauberhaft und voll Inspiration!
War das nun schon eure Adventsausstellung und wie war der Erfolg? Bestimmt umwerfend!

Ich wünsche dir noch eine frohe entspannte neue Woche
mit lieben Grüßen
Gabriele

Anonymous said...

Hej Bertina,
Nou jullie liggen hartstikke goed op schema, volgens mij :)
Het gaat hartstikke mooi worden !!
Verheug me er enorm op. Ik kom samen met man en kind, hahaha en is het goed als m'n schoonzus ook meekomt ?
Groetjes, en nog veel succes komende week, Janneke.

Splashes of Pink and Mint said...

Wat ziet je huis er gezellig en knus uit! En dat tussen de bedrijven door! Ook hier veel werk voor de kerstfair die m'n zusje houdt, ik mag daar ook staan met zelfgemaakte spulletjes. Erg leuk, maar wel héél spannend hoor!Bij jullie ziet het er in ieder geval al superleuk en gezellig uit! Heel veel succes as weekend!
Jammergenoeg kon ik niet naar het open huis, maar dat het mooi was dat geloof ik zo ook wel!

Pien said...

Wat leuk dat je bij medePicasagirl Jeanette thuis hebt kunnen kijken.
Voor mij was het helaas iets te ver weg, maar heb wel een idee hoe leuk het moet zijn geweest!

Abacaxi & Hortelã said...

Wat ziet het er prachtig uit, zowel jouw huis als het kersthuis! Genieten!
Veel succes met de laatste loodjes en suc6 met de verkoop!

Cottage1945 said...

Bertina,

Lovely decor! This time of year is my favorite with all the wonderful decorations.

.. said...

Hello Bertina!!
Jeanette is an artist and all what she makes is really wonderful!!
Have a nice week♥♥ hugs!

Anonymous said...

Hallo Bertina,
die Tafel mit God Jul ist ja soooo schön!!! So eine suche ich auch noch. Ach und Deine Weihnachtsdeko....sie ist wie immer traumhaft. Ich kann mich gar nicht sattsehen.
Viele liebe Grüße Barbara

Janine said...

hee meid, ik weet neit waar en hoe snel ik moet kijken:) alles ziet er prachtvol uit, zo sfeervol, soms simpel maar oh zo leuk. wauw, en je kersthuis, meid, jullie zullen het wel neit bij kunnen houden, alvast super veel plezier, en ik kijk vol verwachting uit naar de foto's van deze zaterdag. Je hebt toch een fotograaf in gehuurd hoop ik ;)
doeeggg Jeany

Anonymous said...

Hallo Bertina,

Ik had je al eerder een mail gestuurd maar ik vroeg me af of jullie open huis alleen voor genodigden is of dat iedereen mag komen? Als ik niks hoor dan ga ik daar van uit en anders hoor ik het graag.

Hartelijke groeten Thea(arendthea@knid.nl)

Les Cotrions said...

Hello! Waw you're so lucky! I'd like to meet a blogfriend too! Lovely Christmas decorations you have!
Good luck for your sale!
Happy busy week end!
Vale

.. said...

Have a nice weekend Bertina, hugs♥♥

seaside-cottage said...

Es sieht wirklich schön aus bei dir. Ich bin immer wieder begeistert von deinen schönen Kränzen. Die weißen Hyazinthen kommen bei mir erst im Januar zum Einsatz. Deine Deko mit dem Moos und den Perlen gefällt mir.
Eine schöne Woche, Beate

casa nostra said...

wat leuk dat je bij jeanette bent geweest. de kaarten zijn prachtig he. is jouw kerstmarkt nu al geweest of is het komende zaterdag?
leuke spulletjes heb je.

Abacaxi & Hortelã said...

Ben toch zo benieuwd hoe het jullie in het kersthuis is vergaan???
Zeker even lekker aan het bijkomen nu??
Lieve groetjes,
Chantal

pure Viefalt said...

Bin durch Zufall hierher gestolpert.

Einfach wundervoll was es hier alles zu bestaunen gibt.

Komme gerne wieder;-)

*wink*
Betty

monique said...

Wat een ontzettend prachtige foto's zeg!
Alles is ook zo mooi gedecoreerd.
Wat leuk dat je bij jeanette bent geweest zeg. En het zijn echt schitterende kaarten.

Rose Campagne said...

Superbe !!!!

.. said...

Hello Bertina!
I wish you a wonderful weekend!!
Hugs♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails