Wednesday 25 February 2009

Spring is in the house!


Grijze dagen…het voorjaar is buiten nog ver te zoeken…maar in huis is het begonnen!

All those grey days…..spring looks so far away….but I found spring in the house!


De magnoliatakken staan inmiddels in volle bloei!

The branches of magnolia are blooming beautiful!




En ik heb hier en daar ook al wat eieren gevonden…..

And I also found some eggs….




En zelfs een omelet in een lijstje…

And also an omelet in a list…




Nog een paar dagen en dan zit februari er weer op en daarmee heeft de winter definitief zijn langste tijd gehad! Tot die tijd nog maar even genieten van het voorjaar in huis.

Still a few days before February ends, that means winter is almost over and spring is coming up! Till than I have to enjoy spring indoors.

26 comments:

God's Pittbull said...

Hi...wat een heerlijke site heb je...en die witte beschreven eitjes zijn het einde! Heb je hen zelf gemaakt?

chrissi said...

Oh was für schöne Bilder. Wunderschöne Magnolia. Der Frühling kann kommen.
Liebe Grüße Chrissi

Heidi said...

Wat zijn je eitjes leuk,
ik kwam van de week op etsy ook bestempelde eitjes tegen, mooi hoor!
En de magnolia is ook prachtig!
Vind dat ieder voorjaar toch weer geweldig om te zien...en dan komt de lente er toch echt aan!

Rumour has it said...

Mooie creaties toon je hier weer! Die bestempelde eieren zijn prachtig. Een zachte sfeer met die mooie witte, off-white en beige tinten in deze post!

Sunday Roses said...

....die Eier - hast du die bestempelt? Die sehen ja wirklich ganz, ganz toll aus...
LG
BEate

Jeanette said...

mooie voorjaarspost,en die magnolia heb je die nu in bloei in de tuin staan? ik heb nog niet eens knoppen maar nou heb ik ook meer takken als knoppen, haha...leuke stempel heb je voor de eieren gebruikt. ik wil nog helemaal niet aan de paasknutsel. ik heb er echt de inpsiratie nog niet voor....bedankt weer voor je prachtige foto`s!

Anonymous said...

Ik dacht dat ik vroeg was met mijn veertjes en eitjes. Maar jij zit er ook al aardig in. Mooie foto's. Ik val vast in herhaling. Maar je hebt een heel leuk blog!

Les Cotrions said...

Hello Bertina!Great magnolia and lovely spring photos!!! Yes...spring is coming!!!
Hugs
Vale

HEIDIS KLEINES PARADIES said...

Das sind schöne Frühlingsfotos. Und erst der Eierkorb. Der ist schön. Die Ostereier hast Du sehr geschmacksvoll verziert. Sieht fein aus.

Liebe Grüsse

heidi

doris said...

Prachtige foto's laten zien dat u en uw nieuwe header is magisch!

Groetjes Doris

Bonjade said...

Mooi hoor echt voorjaar hier. En dan dat lieve kleine eitje in die garde.....echt detail.
Ik heb genoten.
Fijne dag

melontha said...

Hallo Bertina,

die schönen Frühlingsgrüsse kommen gerade richtig. Man sehnt sich zur Zeit so sehr nach Frühling. Die Magnolienblüte sieht ganz zauberhaft aus.

Viele liebe Grüsse Melontha

Muggensteekjes said...

Hoi Bertina,
nog bedankt voor al je antwoorden op mijn vragen, de directcounter zal voorlopig nog niet lukken want daar komen we echt niet uit, en bedankt voor je tip voor het tilda boek. Wat hebben ze daar leuke spullen zeg.Je foto's zien er weer geweldig uit, prachtig die magnolia, ik heb er ook één in de tuin,eindelijk lente.
Ik ga het hier in huis ook maar eens opvrolijken met wat bloesemtakken. Fijn weekend en groetjes Ingrid.

.. said...

Spring is in the air!!!
Here in Argentina we´re waiting for Autumm, a beautiful station too♥♥
The photos.. wonderful!!!!
Have a nice day Bertina!

t brocante sfeertje said...

Hai Bertina,wat n prachtige eitjes zeg!En geweldige foto's,bedankt voor je berichtje.Helaas is de winkel niet aan huis maar dat heel niet uit.Morgen ga ik voor t eerst open heel leuk maar ook spannend,kruis je,je vingers voor me??Groetjes,Ingrid

lia said...

Hoi, met die mooie foto's lijkt het net echt voorjaar. Vooral die magnoliatak is prachtig.
Hele mooie foto's. Tot de volg x
groetjes Lia

le ciel flamand said...

Wat mooi, die beschreven eieren! Hoe heb je die gemaakt? Goed idee om al wat knoppen van de magnolia in huis te zetten, kan je nu al genieten van de geur en kleur ervan!
Groetjes, Annelies

casa nostra said...

die eieren zijn prachtig! en ik word blij van je knoppen/bloementakken, want dat betekent dat het voorjaar eindelijk in aantocht is.

Mayflower said...

Hallo Bertina,
Ik krijg een waar voorjaarsgevoel als ik op jouw prachtige Blog kom. Wat weer een prachtige foto's. De Magnolia's zijn schitterend en de foto's met de eitjes geven al een beetje een Paasgevoel. Ook de kleine details, zoals het kwarteleitje in de garde, daar hou ik zo van.
Het was weer even genieten bij je.

Groetjes Mea

Marile said...

Mooie foto`s. Je hebt een heel leuk blog.
vG Marile

Ele said...

Wenn er doch schon da wäre, der Frühling...kannst du ihn mit deinen zauberhaften Bilder nicht herbeilocken Bertina?
Tolle Eierkreationen hast du gemacht, sind sie wirklich bestempelt?

Liebe Grüße
Gabriele

Eliane Zimmermann said...

and our new neighbour chopped the lovely well grown star magnolia shrub beside his entrance door, I couldn't believe my eyes. he could have done aso many gorgeous decorations like yours...

Janine said...

Hee Bertina, je kopper is veranderd, mooi dat paars erbij. enne die eieren zijn zo leuk. Je hebt ons weer heerlijk verrast met mooie foto's. Hoe was de 'vastenlaovond' in Limburg?

A Box Of Dreams said...

Hallo Bertina, ik wou wat ideetjes opdoen om mijn eieren te decoreren en ben bij jou ook echt wel onder de indruk ! Helaas hebben we in Belgie niet zo een uitgebreide keuze aan hobbymaterialen als in Nederland vreemd Holland is zo dichtbij en toch zo ver weg he ...
Goed idee ook van de magnolia , ik ga morgen meteen de tuin in zodat ik er binnen kan van genieten!
Groetjes An

Petras Schrebergarten Blog said...

Bertina,

Wonderful pictures, I always check if there is something new on your blog! Can't wait to see more.

I usually colour the "easter eggs" but why not leave them naturally brown. Good idea!

Thanks for sharing.

Petra
from Germany

Cindy at her Country Home said...

Heerlijk die lente hé Bertina! Wat een mooie foto's heb je weer geplaatst, altijd heerlijk om je blog te lezen. En je eitjes in dat mandje, zo LEUK!
Hartengroetje van Cin X

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails