Saturday 14 December 2013

Alternatieve Kerstbomen


Dit jaar geen groene Kerstboom in huis, maar twee alternatieve grijze bomen. Opgebouwd uit verschillende kransen in grote stoere potten.

Het leuke is dat ik er niets speciaal voor heb hoeven kopen, ik had alle "ingrediënten" in huis. Het enige dat ik nog gemaakt heb zijn de dennenappelkrans en een moskransje.


 Na het opstapelen van de kransen en het omwikkelen van de kerstverlichting heb ik kunstsneeuw en zilver glitter op de "Kerstbomen" gespoten, dit geeft een heel mooi vergrijsd effect.


Ook 's avonds met de lichtjes aan is het zo'n sfeervol gezicht...


Kortom: ik geniet van m'n alternatieve grijze kerstbomen!



Morgen hebben we ons laatste Kerstmarktje in Annerveenschekanaal (zie vorige post), daarna nog een paar dagen werken en dan 2,5 week Kerstvakantie....heerlijk!

Nog een fijn weekend!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails